Az előző fejezetben említett közösségi hálók szövegalapúak voltak (persze ezekben is osztanak meg képeket, hangokat, videókat a felhasználók), azonban a multimédiás tartalmak is jó lehetőséget adnak közösségi tevékenységre. Tipikus példa erre a Flickr, amely lehetőséget ad fotók (akár blogokhoz hasonló) megosztására, privát és publikus galériák létrehozására, kommentelésre.
A média site-ok a fényképek rendezését közösségi élménnyé teszik, ugyanis az egyes felhasználók engedélyezhetik ismerőseiknek, barátaiknak, hogy ők is rendszerezhessék az általuk feltöltött képeket, így ők nemcsak kommenteket, hanem jegyzeteket és meta-tag-eket is adhatnak a fotókhoz.
A videók rendezésére, lejátszási listák készítésére is vannak a fentihez hasonló lehetőségek. Tipikus példa rá az Apple által fejlesztett iPod-hoz kapcsolódó oldal.
A Synergy TV weboldalai, a Radiowaves és a dbass adnak egy kis rálátást arra, hogy hogyan használhatók ezek a lehetőségek az oktatásban. Az előbbi iskolai internetes rádióállomások hálózata, mely az összes szükséges eszközt biztosítja a fiataloknak ahhoz, hogy biztonságos körülmények között indítsanak saját rádióadást. A dbass pedig lehetőséget ad arra, hogy a fiatal zeneszerzők/”zenekészítők” publikálják műveiket és kapcsolatba léphessenek más zenészekkel.
Az ifjú filmesek is megoszthatják alkotásaikat vagy véleményezhetik másokét, nekik a CoDECK ad erre lehetőséget.